Aaaaaaaaaaaj!!!!!

Aaaaaaaaaaj!


Påvägen hem från shoppingturen med Therese gick jag inom Gecko o skulle visa upp min infekterade piercing. Den har ju blivit det nu när jag tvunget skulle jobba i kök för att ha råd till mina räkningar. Inte trodde jga att det var så illa.. Efter att jag satt mig på britsen o Daniel kikat snabbt på den utbrast han "denna måste vi plocka bort" till min stora förvåning fanns det inget annat o göra.. Det var nog något av det värsta jag varit med om på länge, han snittade upp det infekterade såret med en liten kniv. Kan ni tänka er vilken smärta? Bara man nuddar vid piercingen gör det fruktansvärt ont, nu skulle han ner o rota med en kniv dessutom! Den var ju inte så lätt att bli av med heller, den ville liksom inte släppa. Han snittade på nytt och drog tag i piercingen. Jag brukar inte vara känslig och jag vet att jag har en hög smärtgräns men nu började det snurra i huvudet på mig. Jag la mig ner på britsen o han frågade om vi skulle sluta. Men jag tyckte det var lika bra att få det gjort nu när han ändå hade börjat. Han gjorde ytterligare ansträngningar och slutligen, efter vad som kändes som en evighet, hörde jag ett "nu är det värsta över, johanna" puh, tänkte jag..tack gode gud.
Efter ett sista knyck var den borta... *snyft*

Kommentarer
Postat av: yohanna

stackare gumman :/ Du får göra an ny när du vet att du inte ska jobba i kök något mer.

2009-04-08 @ 16:20:00
URL: http://mammayohanna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Stackarn :( tråkigt att du skulle behöva ta bort den

2009-04-08 @ 21:33:55
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Senchy

ouuuch!!! sorry to hear that little princess =( but at least no problems now anymore,imagine if something worse could happen... piercings r very sensitive things, I had 6 all together hahaha I know how that is when it goes wrong.

2009-04-09 @ 09:28:26
Postat av: Kajsa

Aj låter som att det måste gjort mkt ont :/

2009-04-12 @ 19:27:35
URL: http://kajsama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!