Ny piercing :)

Åhh :)
Nu har Jonna piercat sig..igen ;p
Det blev ju lite kruxigt med den där andra, tyvärr..
Jag hann inte ändra mig från gårdagen utan satte den mellan lill och ringfingret :)


Bild på min omplåstrade hand, du hittade inget mindre plåster Daniel? ;)
Ni ska få se hur resultatet blir sen, måste ha förbandet på tills imorgon.

Efter Gecko gick jag hem o vilade mig lite. Ytterst lite, iochmed det fina vädret. Jag klädde på mig min fina H&M klänning och begav mig ut i den strålande solen med mina grå highheels, även dem från H&M.  Gick upp till Olympia Bowling o drack kaffe med Lina o Palle. Eftersom jag svek i lördags fick jag höra hur deras utgång fortsatte efter jag gått hem till Benny. Det hade visst inte blivit så sent för dem heller..

Sen begav jag mig hem o kände mig lite sulten..
Jag var sugen på pommes.. så det blev de! hahah.


Här har ni Jonna-kockens middag :)

Jag ska bjuda ut familjen på en liten avskedsmiddag för mig på fredag, någon som har förslag på vart vi kan gå? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!